COLLONUTS X-RAID

LES AVENTURES DE CUATRE SONATS

dilluns, 2 de març del 2009

RAID FRED PRIMERA PART

La furgo ben carregada i quep tot, el nostre nom de guerra en aquest raid es .

ALIGOTS RAID TEAM-COLLONUTS

DIVENDRES:

Be aquesta és la crònica del Raid fred , ja sabem per que és diu així.

Vam arribar a Castellterçol seu i sortida del raid .Només arribar ja vam haber de fer una prova classificatoria pe l' ordre de sortida . Pujar per un pal de la llu amb grampons i una corda a la cintura .Com ja veieu no ea fàcil però vam quedar prou bé ,el coala que puja pel pal es en Manel, despres de la prova cap al pabellò a dormir, matalàs de la platja i un sac de dormir ,però abans preparar material i marcar el mapa.

I a dormir que ens esperava una jornada durissima.

DISSABTE:

Diana a les 5 h del matí la nostra sortida a les 6:45 aproximadament .

En Manel i jo començem a pedalar en busca de la primera fita de nit per els carrers del poble buscant el camí, com sempre el primer fallo de sortida vam arribar al primer control els primers però ens vam passar i no havim marcat les dues primeres balises o sigui que vam tornar per el corriol que hauriem d' haber agafat primer però contra direcció i ens vam trobar gen de cara i encara estant flipant, tot miraven pensat d'on venen aquets. marquem les fites i mitja volta.

Ja habiem de recuperar el temps perdut . anem direcció a les montanyes del video.

Arribem al primer canvi on ens esperava en Marc amb la furgo , fem el camvi i surten en marc i en Manel correns a fer la secció seguent , jo agafo la furgo i vaig al seguent contol. arriben i sortim en marc i jo en bici un altre tram arribem a un altre poble on fem una prova els tres una orientaciò urbana lligats per la mà.

Completem la llista de preguntes de l'orientació i continuem en Marc i jo en bici .mes valises i a pedalar

aribem al seguent control on ens esperava en Manel per fer el tram cronoescalada a peu a la muntanya que heu vist al video ,aqui sortim juntament amb dos equips més que haviem atrapat.

Els "maviki" l'equip d'en Manel, un amic de barna i els "Mal te veo" lluitant per la cuarta posiciò , van marxar ,però a la sortida d' un corriol a una pista els vam veure que pujaven per la pista i els haviem avançat, encara flipen.

Vam arribar a dalt igualats, marquem la fita al mapa que ens faltatava de tornada cap a la sortida de la cronoescalada pasant per la fita que ens faltava.

Seguent canvi , continuem en Manel i jo , en bici ja que en Marc estava una mica tocat i pogues descansar, un altre tram més fites i pedalan .

En tots els trams hi havia proves de punteria , o habilitat bitlles catalanes , jabalina .

Arribem al seguent control un altre canvi en Marc i en manel surten pedalan un tram de bici i un rapel. Jo amb la furgo cap al seguent control .

Ens quedaven dos trams més un trking curtet , que haviem de creuar una pressa i un tram de bici fins el final on ens esperava en marc per fer la darrera prova tots tres una pista americana amb tirolina.

i final del primer dia mes de 10 hores de dura competició .

A descansar un massatge un bon sopar i a dormir que quedava un dia de cursa i teniem un pique interessant amb els cuarts i sisens.

A la classificació provisional del dissabte anavem cinquens.

Nava ha dit...

Flipante la crónica, seguir gravando videos que molan un montón. Suerte y seguir así, buena posición el quinto puesto, por cierto, la portada nueva me gusta más, jejeje, animos y darle caña. Un saludo.

Xavi ha dit...

Estic amb en Nava, molt guapa la crònica i els vídeos, tela el rapel amb la bici a l'esquena. A passar-ho bé cracks clar que sí!!!!